A kind of poetry

Två roliga språkfel upptäckte jag nu på min lilla vandring till och från Coop! Det första - och roligaste! - är en särskrivning, stående i gigantiska bokstäver i vitt på en röd skåpbil: Däcka Lasse. Lyckligt började jag fnittra och blixtra kort med min mobilkamera (om jag lyckas installera skiten på den här datorn samt får det att fungera så skall jag provide pixx - för som vi alla vet: pics or it didn't happen)
Nästa språkfel var en stor skylt vid fiskdisken: Makillen har kommit! (har bild på detta också)

Mwihiihihihiihihihi :D Jag älskar att hitta roliga felstavningar!




[Edit:] Däcka Lasse-bilden är för mörk eftersom jag inte har någon blixt i kameran, så det går knappt att urskilja något i den. Men Makill-bilden blev bra! Skall se ifall Däcka Lasse står kvar imorgon så tar jag ett kort när det är ljust ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0