A circle of evil

Tack gode gud att jag dubbelkollar min tentamen igen. Jag höll på att lämna in den med ett stort och pinsamt fel: Jag har skrivit att det är tio procent personliga pronomen, men det är det inte. Det är tio procent pronomen, men bara cirka fem procent personliga dylika. Tappade bort mig i matematiken, kände en svag panik krypa sig allt närmare och rådfrågade google i hur man räknar ut procent, eftersom jag fick totalt hjärnstillestånd.

Försökte äta lunch. Fick i min en och en halv rostmacka, sedan blev jag illamående och gav upp. Min aptit blir inte bättre, jag får bara mindre och mindre lust att äta. Was ist los?

Kolla klart, sedan maila in. Jag har ont i själen, jag är inte alls nöjd med det hela längre. Känner mig nervös och orolig, och det blir inte bättre av sömnbrist och för lite mat i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0