Zzzombie zzzombie zzzombie

Jag har tråkigt, och det enda jag orkar göra är att halvligga i sängen med laptopen på magen. Det är anledningen till att jag spämmar min blogg idag: Jag måste göra något för att inte bli galen av att vara isolerad. Jag vill ha någon att prata med, något att göra, en hjärna som fungerar som den skall (lobotomi, någon?), hud som inte spökar, en hals som är frisk och en kropp som orkar hålla mig i sittande position utan att jag blir yr och illamående. Sjuk är dåligt, och jag är ensam. Jag vill fortfarande kela. Mrrr. Ha en trevlig manskropp bredvid att få vila mot och ge bort min värme till, svalka mig vid. Slippa ligga ensam här och stirra som en annan zombie. >_O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0