Zombielove

Nu är det sängdags. Klockan är inte så mycket, men jag är trött, och imorgon skall jag gå upp allra senast klockan tio och städa ur lägenheten. Så det kunde vara skönt att få lite ordentlig sömn inatt, faktiskt!

Har spelat WoW ett tag; Vinter är level 28 och Honeytongue är level 10. Kiiri har jag inte rört på länge, hon får vila ett tag. Fortfarande 42 på henne, alltså. (men hon är ändå min lilla älskling)
Har även diskuterat Neostalgia med Viktor. Och sett på gnälliga brudar i Top Model.

...jag diskade aldrig klart förut. Jag diskade kanske en tredjedel av allt, och sedan tröttnade jag och spelade WoW och färgade håret istället. Jag hade i min iver ryckt åt mig fel förpackning i affären, så nu har jag istället för helsvart blåsvart hår. Spännande, det är typ sex-sju år sedan jag hade den färgen senast ;)
Skall försöka ta bort fläckarna jag har fått i pannan också; sist jag färgade håret fick jag kommentarer på det typ tre dagar efteråt, eftersom jag tydligen hade svarta prickar i nacken av den dumma färgen. Jag har ingen bra spegel så att jag kan inspektera min rygg, tyvärr. Hade dock på babyolja (olja gjord på babies) innan, så det borde inte ha fastnat så mycket faktiskt. Så det så!

NP: Storm - Langt bort i Lia
Mrrr. I like.

Kommentarer
Postat av: Help-o-matic

Använd universalbögprodukten vaselin runt hårfästet istället för bebisolja, sitter bättre och glider av fint efteråt..;)

2007-03-01 @ 14:02:42
URL: http://zombielove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0