Zombie goes fluffy fluffy bun-buns

Min lägenhet är så tokigt djävla fin att jag går runt hela tiden och bara mysryser!

Har tagit lite bilder med mobilen, men tror inte att de blev så bra. Skall försöka lägga över dem imorgon så får vi se. Nu skall jag dock sova, jag har jobbat som en dåre hela dagen och är dödstrött! Så, läsa lite Cell och sedan somna i mitt fina, rosa sovrum ^_^

Jag skall ta kort på mina jeans imorgon också. För det första har det blivit typ tusen nya hål i dem. För det andra är de täckta av lila, rosa, ljuslila och ljusrosa. Snickers!

Det blir ingen bejb idag, ni får två imorgon istället. Jag är helt enkelt för trött!
Förresten har Simon hjälpt mig att äntligen bli av med den djävla Billy-hyllan, nu skall här möbleras om! Jag skall nog göra en ny sådan där före/efter i paint, det var så kul sist :D

God natt, vänner.

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

På tal om jeanshål så är jag mästare av att nöta sönder jeans. Då jag lånade Honey Bunnys hela & rena jeans hade jag lyckats nöta upp ett hål i knäet & ett i röven på 2 dagar.. =D

För att inte tala om hur mina mest välanvända jeans ser ut..

2007-02-10 @ 10:10:30
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0