Zombie flashback

Haha, herregud vilken sådan där återblick jag fick! Eric har skickat lite musik och jag lyssnade just på Die Ärzte - Leichenhalle, och snacka OM nostalgi! Det var som om hela jag slungades tillbaka i tiden mer än ett halvår, landade i baksätet på Erics volvo och satt och såg fram emot Karlskoga! Ooh. Sommar, sol och allsång i Erics bil. Det är sjukt bra :D <3 Mrrr, nu är hela jag helt glad inuti.

För övrigt hade han skickat med den skivna med Cryptkeeper Five som jag varit helt förstörd över att jag förlorat. Min musiksamling är numera i det stora hela återställd, jag har de grupper jag tyckte var de viktigaste.

Men eek! Jag vill roadtrippa med Eric och Leo och Amanda och sjunga Moskau och leka Super Mario Kart och tralla på tyska och skratta åt fula skyltar och korkade ordvitsar och äta dålig mat på crappy roadhouses och planera intriger och sy sy sy och skratta åt alla våra dåliga skämt och FAN VAD JAG SAKNAR ER. Allvarligt. Jag kommer hem i påsk, då skall jag krama er sönder och samman. Och det är ett hot :P



Lilla Zombie är Lilla Huldra i solskenet för femtio år sedan.
Foto: Älsklilla. 2003 eller något?

Kommentarer
Postat av: Kaprifol

Karlskoga är en märklig stad att se fram emot, men jag har en gång haft en trevlig resa till Borås och det är nog nästan värre. :) Mina lurar ser ut så: http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=383442 Hur de ser ut på mig får vara en hemlighet tills jag har en riktigt bra hårdag. :)

2007-02-18 @ 09:21:41
URL: http://kaprifol.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Vi skulle på lajv, med världens bästa arrangörer :)

Jag har också haft en trevlig resa till Borås, men jag glömde hoppa av bussen på rätt ställe och hamnade helt vilse, det var lite pinsamt :D

Snygga lurar :)

2007-02-18 @ 09:24:35
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Elenaria

Awwwwies, sötnos! Prettylicious darling. Jag vill också!

2007-02-18 @ 22:03:56
Postat av: Daniel

Skulle gärna vara med och testa lajv, har aldrig varit på sånt.
Det verkar vara roligt ivarje fall

2007-02-22 @ 17:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0