Your head would mean so much to me

Bra, det verkar fungera som det skall igen. Dåså, here goes nothing!
eyecandy
Den här snubben var med i NaPolA och var grymt snygg som översittarnazist i svart uniform. Herregud, någon som undrar över hur jag kunde glömma koncentrera mig på handlingen till och från?! Han ser kanske inte världshet ut på den här bilden, men han var grymt snygg i NaPolA. Dock hittar jag inga bra bilder på honom på google, så ni får tyvärr hålla tillgodo med den här uppvisningen i ungdomlig kewtness:



Florian Stetter
video
Ett av mina kära favoritband, Siouxsie and the Banshees, gjorde den här låten till soundtracket till Batman Returns! Riktigt bra postpunk/gothpunk/goth/whatever det nu skall kallas. De har även gjort två av mina absoluta favoritlåtar; Forever och Dazzle. Dazzle finns också som video, sök gärna upp den om ni vill! Har funderat på att ha Siouxsie Sioux som bejb i min blogg, men hittade aldrig några bra bilder på henne. Så ni får passa på att dregla över henne här i videon istället! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0