What lurks beyond

Påklädd. Kattröja, randig tröja, randiga strumpor, skintight kjol. Överklädd för skolan, jag? Neeejdå. Förresten så skall jag ju inte komma på en vecka sedan så jag måste ju lämna lite intryck ;) Äsch, som om någon märker att jag inte är där förutom Lotta :D

Idag blir jag stressad. Skolan - bibblan - städa - diska - köpa mat - laga mat - tvätta. Kursiverat skall vara klart innan fem, typ. Och jag kommer hem ett. Det är fyra timmar jag har att fixa allt det på - eep! Tja, diska får jag i värsta fall göra när jag lagar mat. Köpa mat får jag springa till ICA Nära och göra i sista sekunden, och städa hinner jag kanske med bara jag orkar pula ner allt papper i säckar... Men var skall jag göra av säckarna? Det finns inga stora soptunnor i närheten. Stress!

Jag vill sova :P
Mina ögon är trötta och ledsna på mig och försöker övertala mig att krypa ner under mitt varma sköna duntäcke igen, lägga huvudet på mina stora sköna dunkuddar och gömma mig i värmen på min varma sköna madrass. Oh, det vore en fin sak. Att få somna om...
Jag vaknade liksom till vid halv fem och var lite pigg. Oroade mig först över att jag skulle ha missat skolan eller något, tills jag insåg att klockan var jättetidigt och att det finns en anledning till varför jag inte skall sova redan halv tolv. Nåväl, jag somnade om strax därpå (min säng är en väldigt bra somna-om-säng) och sov som en fågelunge fram tills klockan ringde och gjorde mig ledsen. Dumma morgon. Jag föredrar kvällar :)

Idag VILL JAG SPELA WOW, men gudars, det finns inte en sekund till övers för det. Dags för en liten paus, och när jag kommer hem nästa vecka kommer alla att ha powerlevlat som fan och jag kommer att stå ensam sist i guildet. Dumheter ju :(

Men! Nästa lördag får jag umgås med Victor! Och på söndag får jag fika med Johan och Lowe! Det får det nog vara värt :) Plus att jag har en hel vecka tillsammans med min underbara mor i Paris - who am I to complain?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0