Verräter

Genomgång av två inlämningsuppgifter idag. Och det är vad lektionen skall gå ut på. Imorgon är det genomgång på det jag mailade in i måndags. Grglrghrglghr. Typ.

Fortfarande asmycket som skall göra inför fredag. Slåss fortfarande då mot en enorm lust att spela vidare på Vinter. Missnöje.

Jag är lite hungrig. Måste komma ihåg att ta med mig ett par äpplen till skolan, samt att inte ta med pengar till läsk och godis. Visserligen slutar det alltid med att Lotta bjuder mig på sitt godis, men jag sparar åtminstone pengar.  Jag är skyldig henne typ sextio-sjuttio spänn, får ge dem till henne på måndag när jag har fått pengar!

Nu blir det smink för hela slanten, så att jag ser lite mindre nyvaken ut. Mrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0