Until the end of the world

Efter att ha spelat WoW i en-två timmar orkar jag inte sitta upp längre. Jag är jättenära level 41, och så fort jag levlar har jag två nya rustningsdelar som åker på, men jag orkar inte spela i tre timmar till för att levla. Har förflyttat mig från Badlands till Tanaris, det är nya mobs att döda och ett nytt område att röra mig på. Efter att ha spenderat ett antal timmar i Badlands orkar jag inte hänga där längre.

Nu skall jag byta pyjamas och läsa Get Fuzzy tills jag somnar. Får se hur dags jag vaknar imorgon; jag sätter mobilen på ljudlös och sover tills jag vaknar självmant. Iochmed att jag blev sjuk kan jag ju disponera lördag och söndag precis som jag vill; alla mina trevliga planer gick ju om stöpet. Alltså blir det sova, se på Führerns Elit, spela WoW och läsa som gäller imorgon, och sedan skall jag lämna tillbaka filmerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0