Ugly-schmugly

Neeeej! Nu är det bara ett avsnitt kvar av My Bare Lady! Nackdel :(

Nu skall jag se på Seinfeld. Och, eh, definiera huvudverb och hjälpverb. Well woop-dee-doo.

Snackade med Zzucken i telefon, han kommer nog på besök onsdag-lördag efter att jag kommer hem från Paris, trevligt värre! Vi skall boka biljetter imorgon och sedan är det klart. Skall höra med honom om han orkar släpa med sig lite av mina böcker då också, jag vill läsa om Belgariaden ^_^

Jag börjar bli trött. Men jag måste göra läxan, för jag hinner inte imorgon. Tror jag. Tar jag tåget klockan nio har jag nästan en timme på mig att skriva klart det sista i skolan... Vi får se. Jag skall påbörja skiten ikväll i alla fall, annars måste jag släpa med mig en massa tunga böcker imorgon. Orka!

...Seinfeld är inte så rolig. Jag föredrar Pablo Francisco och George Carlin.



Andra bloggar om: , , och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0