Twist my arms

eyecandy
2005 var jag på Electrixmas i Lund och såg Combichrist för första gången. Eh, även första gången jag hörde dem, alltså. Fett bra band, sjukt sköna låtar och djävligt bra musik - och så har de ju en ruggigt snygg sångare ^_^ Mjau!



Andy LaPlegua

video

Vi kör en riktigt gammal goding! Den här låten är 44 år gammal, men minst lika het idag som den var då! I och med att Walk the Line kom förra året så fick den ju ett extra uppschvung. Själv lyssnade jag inte alls på Cash innan jag sett filmen. Jag har sett filmen dubbad till tyska också. Eh... det var inget bra :D




Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Jag tycker på något sött att Johnny Cash känns efterbliven i filmen.. =D Något med Phoenix sätt att snacka eller nåt.. & ehm, bete sig.

2007-02-10 @ 10:12:31
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0