Trick or treat?

Oh, vilken dröm det hade varit att få somna om! Jag är så trött, och jag drömde så märkligt. Jag minns dock bara så små brottstycken att det inte är någon idé att försöka skriva ner dem för er; har vi tur dyker det upp mer under dagen :)

Just nu är jag lite i en svacka... Jag vet inte riktigt. Det känns bara som att jag är lite trött på min blogg just nu. Hela det här utbytandet av information, typ. Det här gör jag, det här tycker jag... Det leder ingenvart. Jag måste komma på hur jag skall göra för att inte tappa intresset helt; jag tycker ju att det är roligt att skriva här.
I vilket fall som så tänker jag helt och hållet släppa ambitionen att försöka hålla mig på framsidan. Det innebär nämligen att jag måste posta trettio gånger om dagen, och att posta nonsens bara för att hålla mig framme? Nej, det skippar vi. Snacka sell-out.

Så. Kanske blir det lite lugnare här. Kanske stagnerar det totalt. Nu i början kommer jag att försöka upprätthålla vanligt tempo, dock. Eller, skära ner liiiite. Jag vet inte, vi får se vad som händer som är värt att blogga om. :) (neeej, fear not, jag försvinner banne mig inte! inte än!)

För att sammanfatta:
  • Jag skall sluta skriva för att jaga framsidan och besökare
  • Jag skall skriva mer relevanta saker istället för att posta tusen inlägg för jaga ovan nämnda saker
Detta handlar dels om att jag vill kunna spela datorspel i lugn och ro, att jag vill kunna åka till Paris utan att behöva oroa mig för "Mina trettio poster om dagen!" och så vidare. Jag gissar att om jag blir sängliggande i feber igen så dyker tusen poster upp på en dag en gång till, men det får tiden utröna.

Så det så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0