There's more than one way to skin a cat

Just ja, jag glömde nämna mitt Aww-moment i WoW igår.
Jag fick en whisper från en hunter som ville ha mat och vatten (för er ickefrälsta så är jag som sagt var mage, och vi har conjure water och food; water för manaregain, och food för health) och jag fixade en stack av vardera åt honom. Lade det i trade, tryckte "trade" och han avbröt, lade i ett guld och godkände.

Jag fick ett guld! Jag bad inte ens om det, jag tänkte ge honom stacksen gratis, och han gav mig ett guld!
Det var väldigt rart av honom :)

Nu har jag typ 44g. Halvvägs till hest (pipivogel). Får se hur mycket till jag hinner få ihop innan det är dags att pinga 40 - det känns som att jag har en evighet kvar. Får nog spela lite i helgen tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0