The Zombie from the Black Lagoon (eg. the Blue Bathroom)

Duscha. Jag känner mig nästan levande igen. Precis utstigen ur duschen kan jag nästan inbilla mig att jag har jagat febern på flykt, men riktigt så rart är det nog inte tyvärr. ...skrev jag, och nyste. Suck.

Skall klä på mig tusen lager kläder och sedan boffa bort till Coop och lämna tillbaka filmen. Jag har kommit fram till att jag nog skall köpa lite gurka och morötter och dipp att äta ikväll. Det är inte alls lika slibbigt som chips, och jag kan utan problem dricka vatten till. (det är godare med cola om man äter chips) Jag tror att kvällen kommer att spenderas i Azeroth, jag vill som sagt köra RFD igen och försöka få det fina bältet. Skall se ifall jag kan ta ett fint screenshot på Kiiris nya axelvaddar också, hon ser så NaZzTy ut. (Sluta nysa!!!)

Kära trogna, återkommande läsare. Om två veckor blir det en veckas uppehåll i mitt bloggande, såvida det inte mot all förmodan finns internet på hotellet i Paris. Datorn kommer att följa med mig dit i vilket fall som helst, så om inte annat får ni hela veckan retroaktivt när jag kommer hem igen. Jag tänkte bara förvarna lite i god tid ^_^  (detta gäller ju förvisso ni kära nya, förhoppningsvis återkommande läsare!)

Urgh. Zombie fryser. Zombie är ...lagom naken... eh... hejdå.



Old pixxor. Från i våras/somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0