Teenage monster

Men gudars! Jag måste ju skriva ner min dröm, hoho. Den är  visserligen mest bara förvirrad, men  vissa saker ...bet sig kvar...

Jag var i någon byggnad tror jag, och jag var vittne till ett mord. Så jag hade en massa folk som ville döda mig, samtidigt som jag hade en massa folk som skulle skydda mig. Och plötsligt, mitt i allt springande och pratande och fixande - så kom han. Mannen med stort M. Michale Graves. Han skulle vara med och vaka över mig, men skulle samtidigt repa med sitt band i ett hotellrum som fanns i byggnaden. Alla tjejer flörtade med honom, men jag ville ju ha honom för mig själv (såklart) så jag försökte smita undan från de som vakade över mig för att smita in på hans repsession så att jag kunde snatcha honom för mig själv, men då blev jag attackerad. Jag tror att det kom en massa saker och satte sig på mig, och det var vatten och granar där. Och sedan var jag borta ett tag, och då fick man istället se (lite som på en film) hur Michale försökte hitta mig och var jättearg för att de slarvat bort mig. Hrm... Svårt att förklara allt, dock. Men det var rart att drömma om min käre herr Graves <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0