Tankens skärpa trubbas

eyecandy
Det finns EN stor anledning till varför man ser på X-men, och det är banne mig inte den dumma Halle Berry. (de som, liksom jag, råkat se den vedervärdiga Cat Woman vet precis vad jag talar om) Nej, mina damer och herrar, den anledning jag talar om är ju inget mindre än den helt klart dregelvärdiga Hugh Jackman, gestaltande Wolverine. (som för övrigt är den enda som är kewl i serieform också, hoho).



Hugh Jackman som Wolverine (X-men 1, 2, 3)

video
Idag blir det en av mina absoluta favoritlåtar som musikvideo! Apoptygma Berzerk och jag har gått hand i hand ett eller två år nu, och jag kan inte annat än vilja skutta, hoppa, dansa samt sjunga med när jag hör den här fina låten <3 Until the end of the world. Finfin text, söt melodi och bra sångare. Kan det bli bättre? :)



Bonusbild <3

Det känns passande att ha Hugh Jackman och Until the End of the World i samma inlägg, då jag efter ett tips insett att Jackman skulle passa bra att spela rollen som Jesse Custer (se bara på bonusbilden här ovan!) och det andra albumet i Preacher-serien heter just Until the End of the World. Mrrr.


Andra bloggar om:  , , , ,
, , , , , ,
, , och


Kommentarer
Postat av: Miguel

Apoptygma Berzerk var ju ett lagom roligt bandnamn, men måste säga att jag blev positivt överraskad :) Skriv på, jag är en trogen läsare :)

2007-02-01 @ 19:25:01
URL: http://dissonans.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Haha, ja, namnet är lite tvivelaktigt... Enligt en bekant så är Apoptygma ryska för... eh... bajs. :S
Jag slutar aldrig skriva! Däremot kommer det att bli en veckas uppehåll mot slutet av februari.

2007-02-01 @ 19:27:21
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Men eller huuuur jag tycker Wolverine är kåtstuff, men ingen har hållt med mig. =O
Jag har alltid haft en thing för polisonger hahahah.

2007-02-01 @ 22:29:06
URL: http://skinheadxbarbiedoll.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Ja, han är störthet! :D Jag gillar polissarna, och liksom... hela bad guy-konceptet :D

2007-02-01 @ 22:40:29
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0