Supercalifragilisticexpialidocious

Nu skall jag sova. Fast jag skall nog kika lite på det jag skall säga imorgon först, jag är alltid så dåligt förberedd. Och så somnar jag. Och ramlar omkull. Hrm. Jag gillar inte redovisningar :P Men det blir iaf luncha med Lotta efteråt, och det är ju kewl. Och så spela WoW, färga håret, diska och städa och boka tvättid och HEJ OCH HÅ var är alla mina slavar när jag behöver dem?

När jag var typ sexton och snygg enligt vissa så hade jag typ en massa snubbar som ville vara med i mitt harem. Jag undrar var de tog vägen sedan? En del påstår sig fortfarande stå i den kön, men... well... en del saker talar emot påståenden av den sorten. Tänk vad populär man var innan man slutade vara tonåring ;) Vem väljer en slö tjugotreåring (snart :P) framför en pigg sjuttonåring? o_O

Jaja. Sova, plugga, läsa mer om Auschwitz (man lär sig något nytt varje dag: ett av de första massavrättningsförsöken var att spränga folk, de trodde att det skulle gå smidigt. ack, så de bedrog sig! korkade tyskar.)

Zzzombie zzzleepy.

Kommentarer
Postat av: Elinleticia

Oj det där ordet vill jag säga...om och om igen :)
tack för att du håller tummarna!

2007-02-27 @ 23:45:34
URL: http://elinleticia.blogg.se
Postat av: Miguel

Jag har en bok om Auschwitz, inköpt på plats, som jag inte har vågat öppna än..och det är snart sju år sen jag var där.

2007-02-28 @ 19:01:10
URL: http://dissonans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0