Stirb nicht vor mir

Haha, störtskönaste telefonförsäljaren ever! Det ringde från 3.

"Hej Carina, jag heter Johannes och ringer från 3. Vad gör du?"
"Jag spelar datorspel..."
"Vilket då?"
"World of Warcraft"
och plötsligt var jag mitt i ett samtal om ganking, servers, raser och klasser :D "Min dator är så trög så jag hinner prata jättemycket om sådant här" sade han, haha. Ruggigt trevlig kille, faktiskt. Jag är road ^^ Dock dissade han mig som fan för att jag inte kommit längre än level 42 som bäst! "Vad?! Min kompis som är as-slö har kommit längre än dig, hehe!" :D

För övrigt så skulle han erbjuda mig en ny telefon eller ett rabatterat abonnemang om jag ville fortsätta vara kund hos dem, eftersom jag varit en sådan "störtskön kund" hos dem. Självklart stannar jag hos 3, jag tycker att de är bra :) Så nu får jag 250 gratis sms, betalar 69:- istället för 250:- som grund i månaden och är nu skriven hos dem i ett halvår till. Sweet!

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

..för att inte glömma att du fick snacka nördsnack ett tack ockå ;D

2007-02-15 @ 22:48:35
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Hihi, ja, exakt :D

2007-02-16 @ 08:02:57
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0