Rubbernuns and Leathermonks

Nu skall jag gå till affären, för jag måste ha fett. Jag skall ha chips och dips och cola och jag skall banne mig flobba som fan! Vet inte riktigt vad detta socker/fettbegär plötsligt kom ifrån, men omg vad dilldip skulle ligga fint i min mage nu!

Levlade Vinter till 27, sedan blev jag gankad och corpsecampad och loggade ut lite. Kanske är de borta när jag kommer tillbaka. Jag behöver tre bondskallar till. Jag sitter och sjunger: "I want your skulls, I need your skulls" för det är så precist det kan bli. Min quest går ut på att samla döskallar från trettio bönder. Misfits har aldrig varit mer passande ;)

Just nu dock: Nekromantix - Haunted Cathouse

Confuxxion.
På annat håll. Ni som vet vet.
Ni andra klarar er bra ändå ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0