Psycho Circus

Zurück zu Hause! Nu skall jag bara kolla brevlådan i Azeroth, och sedan skall jag djävlar i mig knåpa resttenta! När den är färdigknåpad blir det WoW, alternativt diska/städa, och så skall jag gå till Coop och köpa limpa, ost och mjölk så att jag kan leva på mackor ett tag. Macka är ju bättre än ingenting, right? Igår åt jag dock jättemycket carbonara, som jag tillagade hemma hos Smege. Mat är kul när någon annan diskar ;)

Drömde någon skum mardrömsgrej om spindlar, ormar, krokodiler, skorpioner och jag vet inte vad. Hela min familj var fånge hos någon sekt (djävla Simpsons!!) och när vi försökte fly var vi tvugna att battla ner alla bossar (djälva Shadowfang Keep!!) och första bossen var två jättefarliga spindlar. Vi lyckades dock hitta dem innan de blev jättestora, så vi kunde mosa dem. Mamma hade en bebis i famnen, jag vet inte om det var Ricard, och Fredrik var nog inte med alls. Boss två var ormar, men vi hann aldrig så långt. Jag tror att jag lyckades vakna där. Jag tror för övrigt att Cell hade ett finger eller två med i spelet, för han sektledaren var nog Raggedy Man...

Funderar på att kanske byta bloggdesign igen. Om jag hinner och orkar skall jag nog göra en beta-version först... Kanske. Heter det beta-version, förresten? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0