På bloggfronten intet nytt

Det är en dålig helg för min blogg. Jag har varken tid, ork eller lust att blogga. Men lite får man ju ändå skriva, så att ni vet att jag lever!

Skall strax posta söndagens ögongodis och video, fredagens och lördagens tar jag som sagt en rain check för. Må så vara att jag är slaxxor och odräglig, men det är ju min blogg, remembah? :P

Imorgon påbörjas ny kurs, och sedan skall jag förbi H&M och kolla på den där klänningen, samt se ifall tavlan jag vill ha finns kvar på Tiger. Sedan skall jag komma ihåg att boka tvättid så att jag hinner tvätta inför Parisresan och så skall jag spika upp saker på väggarna, flytta en byrå, försöka hänga upp skåpluckor samt se till att få i mig ett mål lagad mat istället för bara macka. Hej och hå, fullt upp! Vill även ha tid för att spela WoW, men det får nog komma ganska långt ner i prioriteringsordningen.

Jag är inte så spännande just nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0