Nya bilder. (2002)

Nya bilder.
Lör 1 jun 2002 21:00

13:52

Pratade i telefon tre timmar i går natt. Anders ringde klockan 00:00, vi lade på 02:43.
Så... Jag borde enligt all världens regler ha minst 45:- bonus (inte för att den är viktig när det gäller att prata telefon, men det känns som om de pengarna kan underlätta för mig om JAG vill ringa på ngn, anders t.ex.) men den dumma subban på comviq säger hela tiden ”Du har fjorrrtonnn kronor” och låter slibbigt överlägsen. Sådant gör mig mordisk. Skall se om jag fått min bonus i morgon, annars ringer jag och klagar.
Detta är inte första gången comviq snuvar mig på bonus.

Skall kanske ta kort sedan, så att jag får visa upp min fina klänning. Dvs, om jag lyckas övertala mamma eller Ricard att hålla i kameran. Jag lovade ju anders att jag skulle ta kort (enda sättet att få honom att ge mig kort på honom när han är sminkad) så jag har inte så mycket till val antar jag.

Nu känns livet bra igen. Jag är god vän med alla ”mina” pojkar, och jag saknar inte de borttappade så mycket längre, även fast det ibland kan kännas väldigt tomt...
Men just nu är som sagt allt bra.

Hejdå.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
16:41

Fem nya bilder i galleriet. Så såg jag ut när jag gick och handlade. Jag skrämde två små flickor och så var det en pojke som raggade på mig. Mycket roande :D

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Vilket jävla galleri?!?!?! Jag vill se bilder! X(

2007-02-01 @ 22:33:20
URL: http://skinheadxbarbiedoll.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Tror inte att jag alls har kvar någon av de bilderna :( Det är min jättegamla dagbok från lunarstorm ^_^ Det var ju fem år sedan :P
Men jag hade JÄTTEEVÜL SMINKNING där jag hade målat tårar ner på halva kinderna. Med läppstift. Och så massa svart ögonskugga ^_^

2007-02-01 @ 22:39:06
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Antonhedvig

Sehr schon, gut gemacht

2009-09-09 @ 10:45:25
URL: http://antonhedvig.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0