Mushrooms, puppies, sugar, spice

Jag och mina vänner har egentligen en ganska märklig relation. För helt plötsligt får jag ryck, köper råvaror, åker hem till någon och bjuder dem på mat. Det är ett genomgående tema, och den enda jag just nu kan komma på att jag aldrig lagat mat till är Victor (Skäggvictor) i Stockholm. Jag har lagat mat åt Eric och Leo. Jag har åkt och hälsat på Christoffer bara för att se till att han äter ordentligt; honom köpte jag till och med en stekpanna till. Jag har lagat mat åt Viktor. Jag har lagat mat åt Smege. Jag har lagat mat åt Martin. Jag har lagat mat åt Simon (och han har lagat mat åt mig ^_^). Jag har bakat pizza åt Christian, och jag har gjort paj åt de flesta. Och folk verkar uppskatta att det kommer hem en hungrig Carina till med med matvaror i högsta hugg. Ingen har klagat, i alla fall.

Städa gör jag däremot inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0