Mrrrr

Spelat lite nu, är level 14. Äntligen på väg någonvart! Vid level 15, 16 och 17 har jag ny equip att ikläda mig, sedan skall jag nog screenshota lite så får ni ser hur jag ser ut!

Nu skall jag äta lite, och göra läxan. Räknar på att den tar en till två timmar, och sedan får det bli mer WoW:ande. Blir för övrigt ett försök till tidig sänggång ikväll igen; jag har egentligen inte lust att gå på föreläsningen imorgon, men vi skall få tillbaka en sak vi egentligen borde ha fått idag, och vi har genomgång på det vi har läxa på, vilket tydligen var en av de större stöttestenarna för betyget. Och efteråt har jag tentagenomgång, så why the heck not?

Jag undrar vad det är jag har rest på... Jag är nyfiken. Imorgon får jag veta, men det hjälper ju inte mig idag!

Ikväll blir det My Bare Lady, om jag inte totalt missminner mig. Skall kika på någon tv-sida sedan och se om jag har rätt... Eller så kollar jag bloggen en vecka tillbaka :P

Frusen. Har haft balkongdörren öppen i två timmar. Nu är här frisk men djävligt kylig luft, och mina fingrar ser lite smått blåa ut. Eller så är det bara för att jag är självlysande...

För övrigt! Jag vill ha Snakes on a Plane i födelsedagspresent! Giev plx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0