Mommy! Can I go out and kill tonight?

Nu har jag ändrat några ordval, och kikat på var jag behöver ändra. Inser dock att jag behöver ha en bok från skolan för att fixa det sista, så imorgon skall jag knata in på skolbibblan med lånekortet i högsta hugg och rycka tag i en av de där gudsfärgätna böckerna. Jag hoppas verkligen att jag lyckas fixa resten, det måste ju vara lagom pinsamt att först få rest och sedan få göra omtenta...

Nu skall jag levla Vinter och drömma om bättre tider (läs: Söndag, då jag får träffa mamma och sedan måndag, då jag får fara till Paris)

Jag är dödstrött idag. Jag behöver nog sova lite mer om nätterna. Typ. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till!!!

2007-02-15 @ 13:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0