Mig och mig och mig, bara mig och min mamma

Ytterligare en sak om nattens dröm: När klockan ringde hade jag dödat nästan alla fem, det var en eller två kvar. Så det blev lite sådär "Neeej, bara så att jag hinner döda de två sista!" för jag ville inte logga ut ännu. Oj.

Tja, i natt lär jag drömma om rosa målarfärg och allt vad har med det att göra.

Nu har jag kläder på mig. Sakta men säkert går det små steg framåt. Baby-steps. Nå, det är inte så värst mycket som skall göras: Jag skall bara plocka upp allt som ligger på golvet, ta en hög kläder och lägga i tvättkorgen och sedan dammsuga. Fortfarande två timmar tills Simon kommer! Jag tjänade två guld på AH, så nu är jag störtnära 10 guld. Sweet.


Världen befolkas av mig
Mig och mig och mig
Bara mig och min mamma
Vi kan ta för oss precis som vi vill
Vem som kommer efter oss
- det gör det samma!

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Den där musiken går fetbort, vet du inte det?

2007-02-10 @ 10:10:55
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Neeej, det är ju DLK! Jag har lyssnat på dem sedan jag var sju-åtta

2007-02-10 @ 10:32:40
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0