Man created machine

Jag har alldeles för lätt för att slösa kärlek. Men min värld är vacker och jag har inget emot att vara en sådan som lätt blir väldigt nöjd över småsaker. I mitt nuvarande tillstånd kanske jag mår bättre än de flesta andra? För tillfället känner jag mig lycklig över att jag har en vacker lägenhet, över att jag får träffa mamma imorgon och över livet i allmänhet. Bra saker händer, dåliga saker är lätta att tränga undan och plötsligt var allt harmoni. Alla väder duger, alla kläder passar, alla människor ser plötsligt vackra och vänliga ut... Jag trivs bara väldigt bra med livet just nu, helt enkelt!
Inget särskilt som har hänt, det bara uppstod. En känsla av att vara på rätt väg, slutat irra omkring och att faktiskt växa som människa.



Nu skall jag vara duktig och vuxen och komma igång med allt det där jag skulle göra för en halvtimme sedan, hihi.

Jag funderar för övrigt på att köpa en egen domän och hosta en egen blogg. Är det lika krångligt som det låter? (Smege, du kan gärna dela med dig av lite tips, du som är insatt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0