LISZCHTA

Stulen från Caroline.

vad heter du? carina
när är du född? 1984
var är du född? visby bb
vad har du gjort idag? bloggat om nattens dröm, filosoferat över om jag kanske skulle ta och klä på mig.
vad gjorde du igår kväll? jag var ledig, så jag bokade en tvättid samt spelade WoW.
vad vill du helst ha nu? mwahahahaha.
har du nytvättat hår? nej. det är nog det jag helst vill ha just nu kanske.
vilken skiva lyssnade du senast på? um... hel skiva? oj. Punk Rock is Dead av Michale Graves, kanske.
när blev du fotograferad senast? um... minne. ingen aning.
vilket är ditt livsmål? att bli lyckligare ^_^
har du använt någon hårprodukt idag? not yet i haven't
hur många speglar finns i det rum du är i nu? en
var är du nu? hemma
har du bråkat med någon idag? nej
när var du i en affär senast? oj. eh. i ...söndags?
mötte du någon du kände då? nej
anväder du icq eller msn? msn
när fick du senast en present? dunno
vad? -
av? -
vad drack du senast? vatten
umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? ja.
vilka? lotta.
goth eller pop? haha, eh... goth?
hardcore eller hiphop? hiphop, om det är ICP :D
har du en hårborste i din väska? nej, jag har ju inget hår att kamma
vad vet inte många om dig? saker jag aldrig skriver som svar på sådana frågor.
hur många lampor har du i ditt rum? tre här, fler i resten av lägenheten.
vilken färg har du på dina underkläder nu? I'm nekkid, ffs.
vad tycker du om Sex And The City? blä :(
längtar du till din nästa födelsedag? inte långt kvar nu!
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? vanligtvis tror folk att jag är 16. Så... nej.
vilka språk kan du prata? svenska, tyska och engelska
skulle du kunna ha silikonbröst? uh... ja, visst, om jag någonsin vill ha större än F-kupa, sure! (sarkasm, mina vänner)
hur många hål har du i öronen? ett i varje, men jag har sällan örhängen
vem pratade du med senast? mamma
vad pratade ni om? att hon och pappa skall betala så att jag kan komma hem över påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0