Kafka enligt Zombie

Japansk skräck är väldigt suggestiv. I like. Jag valde alltså att se på Ringu. Slöbloggar lite, slöchattar lite, och gör inte alls skolarbetet. Hrm. Well, klockan är bara barnet och så vidare, så jag hinner fortfarande kika genom kommentarerna jag skall kommentera imorgon. Det ordnar sig!

Min mage är tjock och ond nu. Den vill inte ha mer chips. Det vill jag! Jag såg så smal ut i spegeln så jag får faktiskt lov!

Imorgon skall jag komma ihåg att lämna tillbaka lite böcker på SoL och på Lunds Stadsbibliotek, och så skall jag se till att hämta ut min tenta i Struktur II och se exakt hur korkad jag uppenbarligen är ;)

...det är chips i min säng nu. Små, ondskapta chipsflarn som biter mig i benen och kladdar på min hud och sådana där saker. Imorgon när jag vaknar slår jag vad om att jag har muterat till ett chips under natten. Fet, kladdig och gulaktig i tonen, och med en svag smak av salt. That's me, allright!

Pusi pusi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0