Juggalette

Sådärja! Nu var jag lite mer anständig och varmt klädd och allt sådant. Visserligen var väl planen att jag skulle ha hunnit med tåget som gick elva, men men. Tåg klockan tolv, då är jag på SoL vid tjugo över typ, och då kommer jag att missa tåget som går tjugo i och förmodligen det som går tio i. Försöker få tag på Caroline för en fika, men hon svarar inte på sms o_O Misstänker föreläsning, dock.
Så... Då är jag hemma igen vid två... och då skall jag på något vänster få tjugo personer att ge mig ett svar. Erm, ja, exakt. Urgh. Jag får försöka ragga folk i guildchatten på WoW, haha :D

Och någongång under dagen skall jag masa mig över till Smegurdegur och se på film. Och typ äta. Jag har ingen mat alls hemma, och min mage surar. Jag får sätta mig på ett fik i Lund och käka något medan jag väntar på tåget, methinks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0