I've been having trouble with the likes of you straight from the womb

Verkar som att Lilla Gumman har surat klart nu, i alla fall. Sitter just nu i köket med henne på köksbordet och skriver. Bra... Jag stör mig som fan när internet vägrar fungera, och i synnerhet när det är utan anledning! Att kunna ligga i sängen med laptopen på magen och slöglo på tv samtidigt som jag använder internet är en väldigt skön sak, och det innebär att jag inte alltid måste hålla mig i sittande position while at it. Jag tycker om att sitta uppbullad i sängen med datorn på magen och tusen kuddar bakom min rygg. Gärna med Frasier på tv:n också... (och jag räknar dagarna till i maj! Då djävlar! Då köper jag alla säsonger som kommer! ...förhoppningsvis är det då BÅDE säsong nio och tio som släpps, och inte bara den ena...)

Just ja. Jag måste komma fram till vilken nästa långkörarserie jag skall samla på är. Frasier slutar ju efter elva säsonger. Och elva säsonger kan man inte se om hur många gånger som helst på kort tid. Alltså behöver jag något som på ett smidigt sätt kan ta över så att jag inte dör av abstinens. Efterlyser alltså än en gång en serie på många säsonger som innehåller något av SUBSTANS. Inte Vänner eller det där crappy Sex and the City, alltså. (seriöst, jag gillar Frasier, så my kind of humor borde vara ganska uppenbar...)

Kommentarer
Postat av: Miguel

Scrubs? Underbar svart humor. Men ser man igenom humorn är där galet mycket budskap. Helt underbar serie. Finns iofs bara fyra säsonger än så länge, men det görs ju fortfarande nya...

2007-02-07 @ 19:10:11
URL: http://dissonans.blogg.se
Postat av: kribz

CSI, sjunde säsongen sänds för tillfället i usa.
gilmore girls, om du tål feelgood-serier och lite klämkäckhet :P
fast dom har jag redan rekommenderat tror jag. varför inte ALLA stark trek serier?! ;D

2007-02-07 @ 21:49:58
URL: http://kribz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0