If looks could kill then Death would be my name

Jag drömde att jag köpte nio bilar. Tre BMW, tre ...Ford  ...tre ...eh... Typ "Pinko" eller något, och att jag och Emma och Hanna for till skolan. Vi parkerade på Åhléns-parkeringen eftersom Säve var SoL och låg på Solberga (don't ask how). Vi hade någon redovisning, tror jag. Sedan var allt Undercity och samtidigt något skumt dormatory, och vi var tvugna att försöka stoppa en massa fester som spårat ur. Festen bredvid oss hade drabbats av gas, det fixade jag och Johan Kullberg. Nästa fest hade bara druckit för mycket, det var också lätt att fixa. Tredje och sista festen hade tyckt att det var en bra idé med mördarbin, så vi tog en av mina BMW's och åkte över Undercity för att försöka rädda folk, men vi såg på våra health bars att vi närapå dog av det. Dock var ju Johan högre level än mig så han klarade sig, jag drog mig undan och drack för att återfå health. Emma försvann någonstans och jag sade åt Hanna att sluta muppa för hon surade över något, och hon blev jättesur men samtidigt paff för jag säger ju aldrig ifrån gällande något. Sedan sprang jag till hamnen för att hämta mina nio bilar som blivit förflyttade från tvåtimmarsparkeringen till långparkeringen som låg bredvid ett tjuvnäste som bestod av en massa stora rep, och så var Ingrid där igen.

Sedan ringde väckarklockan.
MEN HEJ GALEN TOKDRÖM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0