I would rather be in your arms tonight

eyecandy
Jag hade ju helt och hållet glömt bort hur djävla het Hatake Kakashi är! Tur att jag började läsa om Naruto så att jag åter en gång får fnissa åt den ashete hentailäsande ninjan!



Hatake Kakashi
video
En trevlig liten video av Rob Zombie kör vi idag! Orka med långa beskrivningar, haha. Låten är bra, Zombie är snygg, och så har han ett störtskönt namn och en snygg fru. Hon är alltså kvinnan i videon, om jag nu behöver vara övertydlig :) Frugan heter för övrigt Sheri Moon Zombie, det är lite awesome.




Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Ja, han är onekligen rätt så snygg.... ;=)

2007-02-20 @ 05:07:20
URL: http://www.lillaspoket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0