I like warm bodies

Jag funderar på hur jag skall göra med mat. Jag kan inte laga mat i mitt kök, eftersom jag har fåtöljer, blomkrukor, tavlor och Fan och hans mormor över hela köket. Men jag kommer ju att behöva äta...
Jag har inte råd att gå på pizzeria, och hur loser är man inte om man sitter själv på en pizzeria och uggleäter? Djälvigt loser, det är vad man är! Jag känner mig ju helt losig bara jag sitter där och väntar, så nej, det är ingen idé.

Just nu äter jag godis. Det borde jag inte göra. Jag borde äta mat. Jag har macka jag skulle kunna rosta om jag kommer åt brödrosten bakom speglarna och ljuslyktorna... Hm... Frågan är bara under vilken hög osthyveln ligger.

Kaos? Nejdå.
Däremot kalt, tomt och konstigt. Det ser väldigt puritanskt ut, spartanskt. Tomt.

Well, questa ihop något att äta. Sedan skall jag spela lite mer WoW, för dammsuga gör jag imorgon och sedan är det ju typ klart det här. Då djävlar blir det måla av tills fingrarna faller av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0