I don't mind the pain

Dags för dator nummer två att flipptrippa. Mitt i allt WoW-spelande stendog musen. Slocknade totalt. Gick inte att göra något. Pressade i min reservmus i USB-honan framtill på burken, den lyste men inget hände. Pressade i den baktill; inget hände. Pressade i den första musen framtill; den blinkade till och slocknade sedan. Så jag satte i mus nummer två framtill igen, och nu gick det igång.

Så... Inte bara har musen dött, utan även -verkar det som- musporten baktill. Men jippi-djävla-yay. Och jag har inte en blekaste hur man kollar det :( Musen jag har nu är mindre än den förra, och jag känner mig helt främmande med den. Plus att den har världens kortaste sladd - meningen är att man skall ha den till en laptop.

Vad göra? :S


pic somewhat related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0