I don't even know why I care

Jag borde börja slömodeblogga. Alltså, blogga om vad jag har på mig när jag slöar ;) Just nu har jag på mig ett par för små pyjamasbyxor, en superkort kofta som slutar precis under brösten och så underkläder. Och glasögon. Jag ser vrålhet ut :D ...typ.

Jag kom på att jag måste nämna att jag har en "present" i form av två fotografier (som för tillfället ligger i min mobil) åt Eric, Leo och Amanda. Interna skämt ftw, och vissa skyltar i Frankrike roade mig enormt och jag tror faktiskt att ni också kan finna nöje i det hela! Nu läser visserligen varken Eric eller Leo här, men du kanske kan vara rar att vidarebefodra en länk åt dem när jag väl lyckas lägga upp bilderna här, Amanda-sweety?

Nu skall jag bädda ner mig i min säng, flobba chips, se på någon random film (har inte valt vilken än) och samtidigt göra lite skolarbete inför morgondagen.
På torsdagkväll kommer Simon hit och ser på film och sånt, det blir sweet :)

Jag börjar oroa mig över rysk roulette. Don't ask :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0