I could kill you for what you've done to me

Nu skall jag duscha. Och sedan skall jag springa runt naken/halvnaken/whatever och packa och peta på låtar i winamp och sjunga och dansa och kanske till och med äta lite. Det är bra. Jag har levlat Vinter, hon är level 26 nu. Orkar inte leta runt på kul saker att göra i WoW, så jag pausar nu. Får kämpa igång igen när jag kommer hem, och då kommer jag att ligga en miljon levels från alla andra. Dang.
Sjunger med i Therionlåtar, njuter av Michale Graves' väna stämma via Misfits och funderar på att tralla lite Insane Clown Posse innan jag går i duschen; eller så duschar jag helt enkelt och blir klar med allt jag skall göra.
Ikväll skall jag nog se på film eller läsa lite eller fortsätta pilla i Photoshop.

(och innerst inne undrar jag varför jag saknar dig?)

Min mage skriker efter uppmärksamhet. Kanske borde stoppa i mig lite mat innan jag duschar? Klockan är halv sju och det är ju egentligen matdags för mig. Som ett djur, som måste matas vid vissa tidpunkter. Apropå djur så har Lucy försvunnit, mamma sade det i morse och pappa upprepade det nu, nyss. Min familj är uppenbarligen världsbäst på att förlora katter. Nackdel, Lucy är ju en sådan raring.

Tankar virvlar runt lite. Inget missnöje, inget sorgset, bara virrande och irrande och lite pockande på uppmärksamhet. Måste man tänka på allt? Måste man vända och vrida på minsta lilla tanke för att se vad man kan få ut av den? Eller kan man fortsätta leva vidare, njuta av solskenet och strunta i att det finns en risk för åskmoln framåt kvällen? Jag undrar, jag. Just nu vill jag bara dansa runt här i min lilla solskensfyllda glänta, jag behöver inte bege mig in i den mörka skogen ännu. Tankar är bara i vägen, jag vill inte nöta sönder sådant som gör mig lite glad. Så det så.

Visst är det fint när man får bestämma över sig själv?
Och visst är det i stort sett ingen av er som inte alls förstår vad jag egentligen menar och vill ha sagt?
Det gör inget. Jag bloggar ju för min egen skull också.

Nu skall jag fixa med min NYA BLOGGtm. Länk kommer förr eller senare, det måste ju finnas något att läsa där också, right? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0