I can't see anything, I'm seeing things I can't

Hemma igen, efter FYRA TIMMARS GRUPPARBETE. Nu är jag sleepy och hungry och väldigt WoW-sugen. Skall kasta i mig ett par mackor, spela lite WoW, och antingen ikväll eller imorgon skall jag sammanställa det jag skall säga på redovisningen imorgon. Bäst vore att få det gjort ikväll ifall jag vill ha det utskrivet, annars får jag skriva det för hand. Det fungerar vilket som...

Poppade Graves större vägen av hemresan. Herregud så jag smälter av hans ljuva stämma. Bisarrt att man kan bli så ytterst förtjust i en karl man i stort sett egentligen inte vet något om, bara på grund av att han är djävligt snygg (både scensminkad och osminkad) och sjunger som om han vore gudarnas mest älskade son. Den som ger mig Graves kommer jag att dyrka för resten av mitt liv. Ja, vid sidan av honom då. Han kommer föst :)

Jag orkar inte färga håret ikväll. Jag trodde allvarligt talat att jag skulle vara hemma från skolan vid typ senast fyra igen, men så blev det inte.
Imorgon slutar jag tolv, och sedan skall jag bjuda Lotta på lunch (hon bjöd sist) så jag räknar med att vara hemma vid två. Då kan jag färga håret då, i lugn och ro, och sedan är jag ju ledig på torsdag. Måste försöka få tag på Simon och se ifall han kanske vill komma över imorgon så att jag hinner umgås lite med honom innan han far på utomlandstjänst i två månader...

A PLAN HAS BEEN MADE.
Nu skall jag äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0