I can make the darkness weep and fall

Hej svej, jag glider runt i kjol och uppknäppt skjorta och ser sådär lagom candy-dandy ut. Duscha, var det ja. Stänga balkongdörren först, det blåser på mig. Suck och blä.

På fredag skall Simon hit på tackmiddag för att han var snäll och hjälpte mig måla. Samtidigt har jag tvättid, this will amuse me!

Idag fick jag förresten en rosa penna av Lotta. "Du gillar ju rosa" sade hon lite roat, och jag tackade och tog emot och satte den lilla pennan i min ficka så att jag såg lite kool ut. Jag undrar förresten vem som är den ofrivillige tredje i vår arbetsgrupp? Vi skulle dela in oss tre/fyra i varje grupp. Jag och Lotta tog en tom ruta och skrev i våra söta små namn, ingen annan skrev upp sig. Alls. Magnus skrev sig i en helt egen ruta. Två andra tjejer valde också att ta en annan ruta. Så Susanna sade "Nu kommer jag att agera lärare och sätta in de som är frånvarande idag i era grupper" och jag och Lotta fnissade lite, för ingen vill frivilligt vara med oss ;) Det gör inte oss något, det är mest roande faktiskt.

Duscha duscha duscha vaaaaarmvatteeeeeen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0