How to make a Zombie smile

Nu är även jag medlem i iS-föreningen. Pappa, Fredrik, Ricard: ÖiS och CiS. Jag är också CiS. Cola-i-skrevet och öl-i-skrevet, alltså. Det handlar om att spilla på sig själv, vilket jag med stor framgång lyckades med idag. En halv 0,4-mugg coca cola rätt ner i byxgrenen! Yummmmm, mushy! Det såg ut som att jag kissat på mig, och jag skrattade så att jag har ont i halsen.

Sedan gick jag på JC och köpte två mobilsmycken; en döskalle och en liten plakett med Mary. Och sedan köpte jag fyra ljuskoppar och en vas på Tiger, det kostade 40:- allt som allt - Lagerhaus, släng er i väggen! Jag har en ny favoritaffär ^^

På måndag eller i helgen skall jag gå på H&M, för jag hittade en klänning jag väldigt gärna vill ha om den sitter snyggt! Den är orange, svart och vit, går ner strax under knäet, är ärmlös och knytes med band i midjan. Det ni!

Nu skall jag städa, ta av mig mina blöta jeans och lyssna på bra musik. Sedan skall jag spela lite WoW!
(och det var lika trevligt som vanligt att hänga med Caroline - aldrig en trist minut!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0