Hjärnbry

Så står jag i valet och kvalet: Skall jag byta server eller inte? Vara kvar på Argent Dawn, eller byta till den PVP-server där Viktor och Smege spelar? Jag vet inte om jag pallar pvp. Men å andra sidan vill jag gärna ha fler att spela med. Det är jättetrevligt att ha Johan att småprata med när jag grindar, men att jag hinner upp i hans level innan Viktor och kompani hinner upp i min level är väldigt liten chans. Så spelmässigt kanske jag hamnar bättre till om jag byter.

Hjärnceller gnuggas mot varandra så pass att det blixtrar om skallen på mig.



Eftersom min karaktär är på en RP-server får jag inte lov att byta till en PVP-server. Moget. Jaha, då får jag levla ny karaktär då... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0