Good nurse/Bad nurse

Jag har äntligen fått tummen ur och fixat taklampan. Plötsligt är det ljust i min lägenhet, och jag kan SE saker som ligger på golvet. Stabilt. Lyckades inte få tillbaka locket på den, men det fungerar finfint som det är ändå. Jag behöver ju ha bra belysning i helgen när jag skall måla om här hemma.

Är igång med skolarbetet. Något säger mig att det inte var helt bra att missa föreläsningen vi hade i fredags: febern slog till vid en väldigt dålig tidpunkt. Som tur är har jag ju mina tusen asdyra kurslitterära böcker, men ändå. Jag tror att en föreläsning i attribut och hakindelade fraser hade hjälpt mig en aning. Jaja, jag skall göra så gott jag kan och resten får vara. Jag räknar ändå inte riktigt med att faktiskt klara den här kursen; det känns som att jag behöver klara Struktur I innan jag faktiskt greppar Struktur II.

Skall plugga vidare nu. Dricker té och håller på att brinna upp. Djävla feber. Skall duscha sedan, då svalkar jag av mig lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0