Go fuck your cat

Gjort nästan hela läxan. Jag har en väldigt krånglig och invecklad definieringsfråga som jag inte alls är nöjd över att inte kunna komma på ett tillfredsställande svar på. Dumma mig som blir sjuk och missar föreläsningar om hjälpverb och huvudverb. Spelade lite WoW istället, för att sluta sura. Gick bra, är snart level 15.

Nu skall jag gå till affären och köpa något att äta. Om jag listar ur var mitt bankkort är, det vill säga. Jag, eh, hittade inte det i morse. Jag letade dock inte så jätte-engagerat, så det ligger säkert på något logiskt ställe.

Idag grälade pappa med en dum bordsförsäljare i telefonen. Mamma hade hittat ett jättefint köksbord hon ville ha, och när de beställde det i affären lovade försäljaren att dels ringa, och dels köra ut bordet när det kommit. Till slut, idag, ringde pappa och frågade efter bordet, eftersom det gått så lång tid sedan de beställde det, och försäljaren svarade att bordet kommit in. "Men du skulle ju ringa när det kom in?" "Jag har haft fullt upp." "Okej, kan ni köra ut det åt oss nu då? "Nej." "Vad då nej? Jag skulle ju betala er trehundra spänn för att ni skulle köra hem det åt oss", och sedan brakade helvetet lös. Försäljaren fick tuppjuck, plötsligt skrek han "Håll käften!" åt pappa varpå pappa svarade "Du kan köra upp ditt djävla bord i arslet" och lade på. Sedan köpte de ett annat bord som de fick hemkört fyrtio minuter efter att de lämnat affären. Så det kan gå.

Dags att leta efter kortet och knata iväg. Jag uppdaterar er angående min elaka läxa sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0