Every Halloween you wanna be me

Avsky är när man suttit i en ren evighet i photoshop och pillat detaljer, och programmet plötsligt stendör och stänger sig själv, utan att ge mig en möjlighet att spara. DÖ, photoshop, idag föraktar jag och avskyr dig.

För övrigt är jag allmänt snygg, i svart babydollklänning och röd midjekort kofta, prickiga knästrumpor och mina nya ballerinaskor från Paris. Till och med håret ser bra ut! ...bortsett från den vedervärdiga utväxten jag planerat att göra något åt ikväll :P

Vissa dagar kan man inte klaga hur mycket man än försöker ;)
Här får ni för övrigt dagens stora kärlek och hjärtklappning, och sången man aldrig tröttnar på att sjunga med i! In hell I burn in flames, and if looks could kill then Death would be my name. Pur kärlek. Pur glädje. <3

Ett par förälskade zombies får illustrera mitt kippande hjärta:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0