'Ello! Ne'ermind me, I'm just a wyrm

Idag är jag omotiverat varm, och min näsa nästan värre än igår. Jag har reagerat på att jag lyckas få med tusen av stavfel när jag skriver, men jag är alltså nyvaken och har feber, och med tanke på hur kasst jag ibland lyckas skriva just när jag bara är nyvaken så tror jag inte att feber gör det hela bättre.

Det verkar i alla fall som att jag kan sitta upp utan problem idag. Bra. Då skall jag spela lite WoW och bli level 41 ^_^ Då har ja, eh, gått upp EN level på en vecka. Kanske borde anstränga mig och bli hela 42, för att inte vara fullt lika pinsam? :p

Vad äckligt, kladdigt varmt det är idag. Jag har balkongdörren öppen och inga kläder på mig, men jag är så varm. Illa. Snart kommer det att dala, och jag kommer att frysa som en mask istället. Wyrm! Erm. Feber, var det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0