Du riechst so gut

Dödstrött! (varför inleder jag alltid alla dagar med ett inlägg som detta? :P)

Nattens dröm fladdrade bort, men jag minns att jag var på H&M med Sega och köpte ett linne till mamma (det var vitt och blått, och så stod det LEMON på det, och hade en bild av en citron), att jag och Amanda var hemma i köket på Vikingagatan och stekte hamburgare (fast det var hon inget bra på, de blev aldrig genomstekta!) och skulle steka även potatis åt min far, samtidigt som vi diskuterade bögar och ett bögcafé som öppnat på Adelsgatan (typ mitt emot JC). Det var någon snubbe jag hade träffat? En bög, alltså. Så jag sade "Man vill ju bara 'åååh!' och 'klaaaapaaaa!'" och gjorde rörelser till (åååh = nypa i kinderna, klapa = klappa på huvudet)

Sedan vaknade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0