Don't cry "Wolf!"

Skall alldeles strax lyfta bort laptopen från magen, masa mig upp ur sängen samt leta rätt på kläder. Sedan skall jag åka in till Lund, skriva ut tjugo kopior av vår enkät och sedan räkna ut hur jag skall få den gjord. Funderar på att attackera alla jag känner via msn/sms/wow och så vidare, och se hur många jag kan få svar av. Jag tycker inte om att gå på okända människor på stan, jag vet ju själv hur anti jag är att svara på enkäter folk trycker upp i ansiktet på mig :P

Om någon som läser här vill delta i enkätundersökningen så kolla här senare, jag postar den nog här också. Ha dock i åtanke att den skall redovisas imorgon klockan två, så svarar ni efter tolv imorgon middag så kan jag inte ta med er, aight?
Det vore ytterst uppskattat om ni vill vara med! Det enda ni skall göra är att säga om ni tycker att en yrkestitel är kvinnlig, manlig eller neutral, om jag har förstått det hela rätt. Jag återkommer till detta senare!

Frrr, trött. Huvudvärk. Äntligen hemma i MIN säng ju, jag vill sova mer. >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0