Death comes ripping

Nu har jag skippat mina skillzorz i tailoring och blivit enchanter istället. Har just spenderat 4 guld i AH på ett trettiotal vapen/rustningsdelar som jag har dissat. Haha, "Vad gör du när Kelda gör jobbet?"

Apropå Kelda så är det dags att göra carbonara nu. Jag tror att jag blir lite piggare av varm mat <3 Skall läsa lite Get Fuzzy också...

Jag hade egentligen tänkt spela lite WoW ikväll, men jag tror att jag skall se på filmen istället. Den är två timmar lång; om jag orkar kan jag ju spela lite efteråt, helt enkelt. Jag tror dock att lite lugn och ro i liggande position kan vara en bra idé, jag är lite yr och var helt matt när jag var till affären förut. (nu pratar min mage, kräver mat och försöker få uppmärksamhet. hade jag kunnat hade jag bitit den djäveln så att den håller tyst!)

Vädrar ur. Det drar kallt på mig. Tacksamhet är värme vid spisen. Och varm mat i magen. Jaja, jag är övertalad, sluta tjata nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0