Dagens korkade

Eh. Gårdagens korkade, kan man också säga. Jag åt mackor igår. Det var trevligt. Jag tänkte äta macka idag, men... uhm... jag hade tydligen glömt att ställa in smöret igår. Lagom smart - jag skyller på feberns efterdyningar!

Nåväl. Skall strax klä på mig lite mer och gå bort till Coop, där jag skall återlämna filmen och köpa lite stuff till pastan jag och Smegolas skall tillaga ikväll. Det blir ...carbonara. Igen. Jag kan väl inte rå för att det är gott? Mat är bra och eftersom jag inte hade smör till mina mackor är jag hungrig. Jag tänkte ta tåget som går klockan fem, då hinner jag andas ut lite i lugn och ro. Och så behöver jag inte gå så snabbt - jag är ju inte helt kry än, även fast jag känner mig mycket bättre redan nu, jämfört med i morse. Visserligen var jag stressad så att det räckte till och blev över i morse, men ändå. Fortfarande missnöjd över internetuppkopplingen i Lillan; den vägrar fungera, och jag förstår inte varför. Som sagt, hon har varit såhär en gång tidigare och då gick det över efter några timmar; nu har det varit så sedan igårkväll och fortfarande inte ett uns förbättring. Ack och ve!

Imorgon skall jag städa och gå till Flügger. Jag skall lämna tillbaka färgkartan, samt kolla upp alla saker jag behöver införskaffa utöver färgen; med Simons händiga hjälp har jag fått en massa bra tips på vad jag behöver och inte. Ser fram emot att få måla om här hemma, jag är av stark övertygelse att det kommer att bli bra :)


What can I do, what can I say? Chose your weapon, time to pay.

Kommentarer
Postat av: Kaprifol

Carbonara är "the shit". Får blir detsamma för mig. :)

2007-02-05 @ 17:50:49
URL: http://kaprifol.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Enkelt att laga, och gott och mättande! :)

2007-02-06 @ 00:42:10
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0